2012-08-12 21 Rajd Rzeszowski na mecie. Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran Mistrzowie Pols

ALT 21 Rajd Rzeszowski na mecie.                   Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran Mistrzowie Pols

Mistrzowie Polski Kajetan Kajetanowicz i Jarosław Baran – Subaru Impreza RT zostali zwycięzcami 21 Rajdu Rzeszowskiego.

To pierwszy tryumf załogi LOTOS DYNAMIC Rally Team na trasach Podkarpacia. Według oficjalnych wyników wyprzedzili oni załogę Rufa Sport Peugeot Sport Polska Rally Team – Grzegorza Grzyba i Daniela Siatkowskiego – Peugeot 207 S2000 o 41,9 sek. oraz reprezentujących zespół Platinum Rally Team – Michała i Grzegorza Bębenków – Peugeot 207 S2000 o 1:33,9 sek.

Zwycięska załoga mimo wyraźnej przewagi jechała szybko i zdecydowanie wygrywając także ostatni odcinek specjalny.

W wyborowej stawce najlepszych kierowców Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski na 13 miejscu uplasował się nasz kierowca Grzegorz Dul z Automobilklubu Mieleckiego wraz z pilotem Pawłem Drahanem z Automobilklubu Sądeckiego.

W RSMP zgłoszonych zostało 68 załóg, natomiast do mety dojechało i sklasyfikowanych zostało 43 załogi.

Rajd Rzeszowski jest trudnym rajdem, wymagającym dobrego przygotowania samochodu, odpowiedniej nawigacji trasy i co najważniejsze dużych umiejętności samego kierowcy. Warunki pogodowe które towarzyszyły kierowcom jak na tą porę roku były zmienne, świeciło słońce a za chwilę pojawiała się mżawka, która powodowała zmienną przyczepność drogi.

Cieszymy się że występ Grzegorza Dula, jego jazda oraz niezawodność samochodu pozwoliła na zajęcie wysokiej lokaty w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski.

W klasyfikacji 8 Rundy Pucharu FIA Strefy Europy Centralnej Grzegorz uplasował się na 14 miejscu najlepszych kierowców.

W licznej grupie sędziowskiej i zabezpieczenia rajdu uczestniczyli także sędziowie Automobilklubu Mieleckiego.

W pierwszym dniu 21 Rajdu Rzeszowskiego obstawiali OS 2 i 5 Żarnowa i SOS 2 z systemem łączności radiowej.

W drugim dniu organizatorzy zaplanowali naszych sędziów na OS 9 i 12 do Pstrągowej. Tam też pracowali na 5 i 6 kilometrze odcinka specjalnego obsługując SOS 2 z systemem łączności radiowej, powiadamiania i zabezpieczania.